Måndag

Hej,hej!
 
 
Jag börjà med att jag faktiskt fick upp Jocke ur sägen imorse helt utan problem :) hoppas att han vaknar lika lätt imorgon.
 
När han gick upp så fortsatte jag ochbarnen sova så fint så... Kl 09:20 så började Eddie låta lite så då gick vi alla tre upp :) efter lite frukost i magen så började jag storstäda här hemma. Så nu är det rent och fint här hemma!
 
När Jocke kom hem från jobbet så åkte jag iväg och fixade mina naglar, så nu är dom snygga :)
 
Imorgon så ska jag och Jocke äntligen åka till Sthlm och kolla på volbeat :D som vi båda har längtat efter att få se dom live. Hoppas verkligen atbudet blir en toppen kväll :D
 
Nej nu ska jag kolla klart på mistresses och sen gå och lägga mig bredvid min fina älskling!
Ha en fortsatt trevlig kväll alla fina.
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0