Stallet

Hej,hej!


Fortsätter från mobilen för datorerna fungerar fortfarande inte... Så hoppas det blir publicerat :)

Hur som helst så sitter jag ute hos mamma och kollat på tv och inväntar min fina Joakim :)
Var i stallet idag med Molly så vi blev kvar hos mamma eftersom det blev strul med lämning av bilen till Jocke.
Molly var jätte glad när hon åkte hem från stallet idag... För idag fick dom skritta över bommar :D
Idag var inte Linn med i stallet för hon jobbade så en stallvärdinna hjälpte Molly. Det tråkiga med henne var att hon inte lät Molly göra så mycket för hon tyckte inte att dom hade tid fast än dom hade massor av tid! Nästa gång följer Mimmie med så då kommer hon få göra mer själv :) vilket betyder att Molly kommer vara ännu mer lycklig då:P


När vi kom till mamma så blev det som vanligt bus med mina underbara skruttar:) 
Det hela slutade med uppskrapade knän för mig(dom lekte att jag var en häst), uppskrapad svank för mig(vi lekte flygplan, dom låg på mina fötter medan jag höll dom i händerna) och sen två överlyckliga ungar och en överlycklig mamma :D
Jag älskar er mina sötnosar, ni är bäst på alla sätt och vis <3



Efter bus blev det mat, ombyte, tandborstning och sen sängen :)

Nej nu ska jag själv gå och borsta tänderna så ha en fortsatt trevlig kväll :P
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0