Volbeat

Hej,hej!
 
 
Som jag skrev igår så var vi ju iväg och sågvolbeat igår!
Jocke slutade jobbet vid 14:00 så då m han hem hit och hämtade oss för att vi sen skulle körs ut barnen till Anna-Liisa... När vi hade lämnat av barnen så skjutsade Jesper in oss till tåget. När vi var på väg att sätta oss så ropade Mattias(jockes halvbror) på Jocke. Så vi fick sällskap av han och hand sambo Stina upp till Sthlm, det var väldigt trevligt :) 
När vi kom fram så letade vi reda på vilken tunnelbana vi skulle åka med, men dom vi frågade sa helt fel så vi hamnade på fel ställe, men det gick iaf fort att ta sig tillbaka!
 
Så när vi väl kom rätt började vi vandra mot tele2 arena. När vi var framme så passade Jocke på att ta en öl och jag passade på att gå på toaletten :).  
 
 
 
När vi skulle gå och sätta oss våra platser(kan tillägga att jag har vart smått besviken på att vi hade sittplatser) så visade det sig att platsen vi skulle sitta på var avspärrad... Så vi gick ut och frågade vad som hade hänt, dom förklarade atarvet tydligen inte var färdigbyggt när vi bokade biljetterna så dom hade ordnat nya platser åt oss som hade bokat där. Så vi tog våra nya biljetter och gick till den platsen. När vi kom till våra platser blev jag så jäkla besviken så jag trodde nästan att jag skulle börja gråta. Vårs bokade platser var mitt emot scenen och dom här var på sidan av scenen så man såg ju knappt något... Jgick gick och pratade med dom så det slutade med att vi fick ståplats :D från en väldigt besviken Elin till en lycklig hoppande Elin :D
Inte nog med att vi fick ståplats utan vi hamnade längst fram :D så vi gick därifrån svettiga, utan röst och hörsel var väl inte den bästa men så grymt jäkla glada :D 
Jocke var helnöjd med sin födelsedagspresent :D
 
När vi kom ut så fick jag även en fin tjocktröja av Joakim så tack älskling<3
 
Om volbeat kommer igen vilket dom måste göra så ska jag definitivt gå igen :D
 
 
 
Vi kom i säng runt 01:00 och hade lite halvsvårt att somna båda två fast än vi var trötta som tusan. Klockan ringde 05:30 för jag hade ju mitt värdpass imorse. Så jag skulle vara på Friskis kl 06:15. Det var ju mindre roligt att gå upp så tidigt men jag vaknade till ganska snabbt iaf :) Jocke tyckte inte att det var så roligt att gå upp extra tidigt bara för att skjutsa mig, men han började ju 07:00 idag så han behövde inte vänta så jätte länge iaf :)
 
Nu är jag hemma med barnen och Eddie sover och Molly leker med Barbie på sitt rum, jag fick inte vara med och leka med henne :P
Nu ska jag gå och måla lite i hallen innan Eddie vaknar :) ha en trevlig dag!
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0