19 år

Hej,hej!
 
 
 
Har visst gått och blivit dålig på att blogga igen... Känns som att dagarna bara springer iväg och jag har ingen tid till något!

Idag var iaf barnen hemma för Molly hade feber inatt och har vaknat till och från för att hon har haft en jätte jobbig hosta. Eddie har också åkt på lite hosta men jag tror den har lagt sig igen för han har inte hostat sen han gick och la sig.
Molly fick någon honungsgrej av Mimmie idag mot hostan och hon har faktiskt sovit nu i ett par timmar utan att hosta så jag håller tummarna på att det var en kortvarig hosta :)

Jag tror att jag håller dom hemma imorgon också... För jag vill inte att dom ska åka på en till förkylning till helgen.


Idag har Molly mest velat ligga i soffan och tagit det lugnt men Eddie har vart som vanligt :)
Så Eddie och jag har tvättat några maskiner vilket han tyckte var riktigt roligt... Han var dock inte så duktig på att vika tvätten, men med lite träning så blir han bättre :)

Efter det så satte han sig med Molly i soffan och kollade lite på tv medan jag dammsög lite här hemma! Lille Eddie har även hjälpt mig att fixa lite med  blommor och jag tror att han tyckte det var roligare än tvätten. Jag har ju alltid sagt att Eddie är en liten florist så :P


Idag har det en sån där mindre rolig dag, så därför jag försökt sysselsätta mig lite mer än vanligt!

Idag dog våran pappa för 19 år sen så jag är på mindre bra humör! Igår åkte jag till hans grav och la tre rosor från mig och mina syskon. Ville att dom skulle ligga där eftersom han dog på natten!

När barnen la sig så tände jag lite ljus och lyssnade på hans musik <3 Finns inte så mycket att säga mer än att jag fortfarande inte vet hur man kommer över såna här saker!
Vi saknar dig något så otroligt mycket och vi alla önskar att du kunde få vara häs hos oss!

Jag älskar dig min fina pappa <3

Pappas fina grav
<3




Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Man kommer nog aldrig över något så hemskt älskade du, men du är stark och tar dig igenom dagarna bättre och bättre ska du se <3

Vi får hoppas att han sitter någonstans och ser hur långt ni kommit i livet <3

Svar: Det hoppas jag med <3
Elin Skogsberg

2013-10-23 @ 22:42:34
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

Åh beklagar :(
Men fint har han hos sig!

Svar: <3
Elin Skogsberg

2013-11-04 @ 15:07:05
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0