4 dagar

Hej,hej!
 
 
 

Här sitter jag vid datorn igen, men det är knappt så att jag vågar sitta här om jag ska vara ärlig! Den kommer säkert gå sönder innan jag är klar här!
Så med andra ord har min otur fortsatt sen sist jag skrev om den och den håller på att driva mig till vansinne!!

Så om någon känner att dom behöver lite otur i sitt liv så får ni mer än gärna ta den på heltid!



Dagen började med att jag fick sovmorgon. Jocke gick upp med barnen och fixade lite för det kändes som att jag var på väg att bli förkyld. Jag gick upp 10:30 och då hade jag inte lika ont i huvudet iaf och så var jag utvilad också. Nu är det bara lite halsont men det känns bättre än imorse iaf :)

Nackdelen med att få sovmorgon är att det inte blir mycket tid med min fina älskling innan han åker till jobbet, så idag har jag saknat honom <3

När Joakim hade åkt till jobbet så slängde jag och barnen ihop maten. Molly fick skära det mesta medan Eddie mest bidrog med att äta okokt spghetti :P
När Molly stod och rörde ihop lite av maten så gick jag och försökte lägga Eddie. När Molly och jag hade gjort färdigt maten så gick jag in till Eddie för han hade inte slutat bubbla där inne sen jag gick. När jag öppnade dörren så möttes jag av ett om möblerat rum. Lilleman hade flyttat på precis allt... Han tycker visst inte att min möblering är bra för han möblerar om ganska ofta.
Hur som helst så envisades jag ännu en gång med att möblera tillbaka allt innan vi gick och åt :)

Efter maten så ringde Molly runt till halva släkten tror jag och det slutade med att hon bjöd över Mamma, mormor och Mimmie på en fika :P

Så dom har vart här en stund på eftermiddagen. Mamma och mormor kom först och drack lite kaffe, Mimmie dök upp efter jobbet.
Mamma och mormor fick dock åka ganska snabbt igen för mamma började känna av katterna....

Eddie studerade Mimmie när hon visade några rörelser på boxen så nu springer han runt och härmar henne.. Det han tyckte var mest kul är bakåtvända burpees så det gör han hela tiden :D



När Mimmie hade åkt hem så blev det lite bus innan vi började borsta tänderna och sådär på lille Eddiebus!
Eddie somna som en stock klockan 17:30, han hade nog kunnat lägga sig tidigare än så men det hade blivit lite väl tidigt tycker till och med jag. 
Men han har fått för sig att han ska ta bort lunchvilan helt nu, så det är svårt att hålla honom vaken till klockan är 17:30 kan jag meddela!
Hur som helst så spelade jag och Molly lite lusen när han hade somnat och sen så satte vi oss i soffan och kollade på disney Junior.
Molly somnade som en stock klockan 19:10. När hon somnade så satte jag mig i soffan och slappa. För jag hade inga sysslor kvar att göra för dagen :)
Tomt i tvättkorgen, tomt i diskmaskiken, städa gjorde jag på förmiddagen så det var så skönt så :)


På tal om annat så fyller våran fina lilla tös hela 4 år på Fredag, så ni får jätte gärna komma med tips på presenter till henne :)

Nu ska jag ta och prata lite med Evve och läsa bloggar som jag har missat :)

Ha en trevligt kväll!

<3
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Tänk, eran lilla flicka är snart 4 år! Såå stor flicka ju :D Vart tar åren vägen? ;) <3

Svar: När du har hittat svar på den frågan får du gärna säga det till mig ;) Min lilla bebis är snart 4 år :O <3
Elin Skogsberg

2013-10-07 @ 22:27:19
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0