Molly Mimmie Liisa Skogsberg

Hej,hej!
 
 
 
 

Jag skulle egentligen ha skrivit i Fredags men har haft fullt upp tills nu.

I Fredags så fyllde våran underbara dotter Molly hela 4 år! Tiden går så extremt fort, min lilla bebis börjar bli en stor flicka. <3
 
<3
 
<3


 
<3
Nu är hon hela 4 år och vi älskar och har alltid älskat varje minut med dig älskade unge!
Även om du går oss på nerverna väldigt ofta så skulle vi inte klara oss utan dig en enda dag <3

Min ögonsten, min älskade Molly <3

Idag för fyra år sen så låg jag och Joakim på bb och tittade på våran vackra flicka och visste redan då vilken underbar människa hon skulle bli <3 
 
Eftersom vi har firat Molly idag också så säger jag GRATTIS en gång till :)
Du är bäst Mollymus! <3

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0