BVC

Hej,hej!
 
 

Idag var det meningen att bara Eddie skulle vara hemma från dagis eftersom han var på bvc idag, men Molly ville också vara ledig när brorsan var det :)

Jag försökte få Eddie att somna lite innan vi skulle till bvc kl 13:00 men han hade inte riktigt samma planer som jag med den delen. Så han möblerade om hela sitt rum ist(inte på ett fint vis). Så när han öppnade dörren och ropade på mig så kunde jag inte göra annat än att sucka åt pojken. Hur som helst så var det bara för honom att gå in på rummet igen och städa upp allt han hade rivit fram såklart!
När han äntligen var klar med städet så hoppade vi in i bilen och gasade mot bvc. 

Eddie väger numera 11220 och är 81,5 lång :) Hon på bvc tycker dock att han väger för liten och är för kort! Bara en liten fråga, hur i helvete ska jag kunna göra något åt hans längd? Och har hon lagt märke till att hans föräldrar inte ligger inne med några jättelängder heller!!
Vikten tycker jag personligen inte att det är något fel på och ungen äter ju som han ska och ser alldeles perfekt ut :)
Hon tyckte återigen att jag ska väcka honom på nätterna men jag förklarade att det tänker jag då inte göra vad hon än säger. Så då tyckte hon att vi skulle börja med att göra fetare mat och ge han en fetare mjölk om vi inte drack den fetaste... Jag tänker fortsätta med den mat vi gör, han får ju i sig allt i en lagom mängd och han är inte mager på något vis!
Hur som helst så fick han beröm för sin utveckling. Han kan saker som en 2,5 åring ska kunna och min lille pojk blir bara 18 månader imorgon :D
Galet stolt mamma(det är jag ju ifs alltid men ändå).

Mammas fina lilla pojke börjar bli en stor busunge <3

 
Eddie Emil Joakim Skogsberg
Våran underbara lilla pojk 
<3
Såklart så går han även här i morbror Emils fotspår :)

Älskar dig min son 
<3


Puss & Kram

<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Nej men självklart ska du inte väcka dina fina pojke när han är så snäll och sover fint hela nätterna :D Han är en alldeles perfekt liten pojke som inte alls är för kort eller för smal :O Alla barn är olika, har dom inte lärt sig det? ;)

Hur som helst så ska du vara superstolt :D <3

Svar: Jag tycker inte heller att han är för kort eller för smal :) Dom är ju inte riktigt kloka när det gäller vikt och längd tycker jag :PMen som sagt så är ju ingen i våran familj lång direkt haha :D
<3<3
Elin Skogsberg

2013-09-26 @ 22:54:03
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0