dagis

Hej,hej!
 
 
 
 

Idag har det inte hänt sådär jätte mycket faktiskt... har vart en allmänt lugn dag för våran del :)
Blev lite arg på dagis idag när jag hämtade barnen bara! Första jag ser när jag kliver in på gården är massor av barn men inte en vuxen i närheten, då kommer dom springandes mot mig och jätte glada såklart. Lille Viggo kom fram och berättade att Molly var ute men han visste inte vart hon var. 
Jag går runt hörnet och ser tack och lov att hon sitter där med tre tjejer till och leker i sanden, men fortfarande inte en jävla vuxen i närheten!

När jag har tagit upp Molly i famnen så kommer en vuxen ut och är hur glad som helst. Så jag frågade varför det inte är någon vuxen ute samtidigt som barnen, hon flinade bara och sa att dom precis hade bytt vem som skulle vara ute. Nyss och nyss tycker jag då inte eftersom det inte var någon ute under tiden som jag var där.

Sa då att jag hade ju lika gärna kunnat plocka med mig vilken unge som helst eftersom dom inte har någon koll överhuvudtaget... Folk som är ute efter att ta barn är oftast väldigt duktiga på att göra det och det går väldigt snabbt. Sa även att mina barn lämnar dom ALDRIG själva ute igen för då blir det ett jäkla liv från min sida kan jag lova! Sa även till dom att jag tänker informera andra föräldrar om hur oansvarigt det var av dom!
Hon stod bara där och glodde som ett fån, fick inte ens ett svar. Så jag tog Molly i famen och gick in för att hämta Eddie och sen gick vi därifrån utan att säga ett ljud! FYFAN vad arg jag blev!

Kan även tillägga att imorse när jag kom dit så gick jag samma väg, och det finns en utgång på baksidan som går upp i skogen där dom brukar gå ut när dom ska ut i grupp!
Den grinden stod öppen och det var 3 barn från den minsta gruppen som var på väg ut där, UTAN vuxen! Så jag skrek till närmste vuxen och då sprang hon bara dit och stängde grinden, till svars fick jag ett hoppsan och sen skratta hon :O
Nej idag blev jag inte glad på dagis... Hoppas på att chefen är där imorgon när vi kommer så att jag kan prata med henne om det här! 


Ikväll så har vi busat här hemma och hunnit med att tvätta nästan all tvätt i tvättkorgen :) Barnen somna väldigt tidigt idag för dom var jätte trötta. Så jag har njutit av idol och bara tagit det lugnt i soffan :) 

Nu ska jag läsa Evves blogg och prata med henne lite :) Ha en trevlig kväll alla! 
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Så jag var inte ensam om att tvätta idag ;) hihi!

Svar: Nejdå, jag tvättar oftast varje dag :D
Elin Skogsberg

2013-09-11 @ 22:30:06
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0