hejhopp

Hej,hej!
 
 
 

Jag hann som vanligt inte skriva under helgen :) 
I Fredags så var jag hemma hos Angelica på tjejkväll vilket var jätte kul :D <3

I Lördags så kom Evve, Sebbe och lille Emil hit :) Dom kom vid lunch och stannade tills på natten någon gång :)
Saknar redan min underbara Evve, men vi har faktiskt blivit bättre på att ses med jämna mellanrum ;) <3

Det var en riktigt lyckad helg med andra ord :) <3


I Måndags så sov vi ute hos mamma och jag hade med mig internet ut dit men jag la mig så pass tidigt så jag tog aldrig fram datorn. Sen igår när jag skulle sätta mig vid datorn så upptäckte jag att jag hade glömt vårt internet ute hos mamma såklart... Så det var därför jag inte bloggade igår :P

Så idag har jag vart ute hos mamma och hämtat det!

Jag vaknade imorse med 38,7 i feber... Vilket inte är mycket feber för mig iaf, men jag kände att det var lika bra att strunta i att jobba idag för annars hade jag vart totalt däckad imorgon. Känner mig faktiskt redan bättre och febern ligger nu på 38,3 :D
Så snart är jag helt feberfri :)


Ja och så var det det där med min viktresa!
Har haft min lilla svacka kan jag ju säga.... Har inte tränat riktigt lika mycket och intensivt som jag gjorde innan, bara blivit några joggingturer och lite hemmaträning!
Imorgon drar jag igång med full fart igen :D Jogging varje morgon och lite styrka hemma på kvällen och så även Friskis&Svettis träning på det :D
Portionerna kommer bli betydligt mycket mindre igen och betydligt mycket nyttigare alternativ på tallriken :D

Så välkommen tillbaka nyttiga Elin, jag har saknat dig massor :D
Hoppas att ni inte blir uttråkade av mina viktinlägg sen :) Men det är en extremt viktigt grej i mitt liv just nu :)

Nu ska jag läsa lite bloggar och planera morgondagens träning :) 

Puss & Kram
<3



 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0