Klantskalle

Hej,hej!
 
 
 
 

Idag var jag som vanligt iväg och jobbade en sväng. När jag kom hem så lagade jag iordning lite lätt lunch åt mig.. När jag satt och åt så ringde mamma mig och sa att hon skulle komma direkt till mig ist så kunde hon hänga med till dagis för att hämta barnen. 
Så hon kom också hit och käkade lite lunch innan vi satte oss i bilen för att åka till Arver och hämta pengar av älsklingen som jag skulle ha när jag besiktade våran bil.
Efter det blev det att åka raka vägen till dagis och hämta skrotungarna :)

Det gick snabbt och smidigt med barnen idag så vi var ganska tidiga till besiktningen... Men när vi väl fick komma in så tog vi ut barnen ut bilen och satte ner Eddie i vagnen  :) Lilleman satt still och fint i vagnen hela tiden, det var nog tack vare lastbilen som stod där, för han stirrade på den som en galning :)

När han var klar med bilen så fick jag pappret och så skulle jag självklart betala, men då var det tydligen redan betalt.
Så med andra ord hade jag åkt helt i onödan till Jocke för att hämta pengarna... Det var ju han som sa att jag skulle hämta pengarna, han hade helt glömt bort att han redan hade betalat :P
Klantskalle ;)


När vi kom hem så började jag städa här hemma... Våran dammsugare har ju gått sönder så jag håller på att bli galen här hemma eftersom jag dammsuger varje dag!!!
Hur som helst så fick jag låna mammas dammsugare. Så nu har det dammsuget, dammat och skurat här hemma så jag är nöjd :D
Har även hunnit med att rensa bort en jäkla massa ogräs ute och tvättat fönster :)

Hade tänkt baka lite mockarutor till min bror men jag hade tyvärr inte alla ingredienser hemma, så jag får åka ner imorgon och handla det och slänga ihop det imorgonbitti ist :)


 
Nu sitter jag bara här och njuter av underbar musik och hoppas på att Evve snart ska sätta sig vid datorn och prata med mig, så SKYNDA nu Evelina! <3

Får se om jag kommer på något mer att skriva om senare, men just nu får det vara bra för idag :D
Ha en trevlig kväll!

Puss & Kram 
<3

 
 
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Fina vi <3

Svar: visst är vi :D <3
Elin Skogsberg

2013-09-12 @ 22:09:43
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0