städ och så lite mer städ

Hej,hej!
 
 
 

I Måndas så gick min bärbara dator sönder... Så det är därför som jag inte har bloggat något den här veckan. Har inte orkar sitta vid den här datorn som står i vårat sovrum! Men nu är jag här iaf :)


Nu har denna Elin gått och blivit lite städgalen igen... Jag har städat både högt och lågt här hemma i några dagar nu, våran dammsugare gick ju sönder för nån vecka sen så jag har fått låna mammas dammsugare. Så igår så kom hon hit med den så jag kunde städa golvet lite :)
Med andra ord blev det storstädning av huset igår från tak till golv! När Jocke kom hem på kvällen så säger han att han äntligen har lagat min älskade dammsugre, jag hoppade av glädje :D
Så idag när jag kom hem från jobbet så tog jag mig ett varv med min fina dammsugare bara för att jag har saknat den.... Sen så fortsatte jag visst bara med att storstäda igen här hemma, ops! 

När jag var klar med det så slänge jag mig in i bilen och gasade mot dagis för att hämta småkottarna :) Vi åkte ut till mamma för att hämta en spray till toaletten(som ska döda bakterier som ligger och växer). Vi stannade där på en kopp kaffe sen åkte vi hemåt :) 

När vi kom hem så började jag med tvätten och busade med mina sötnosar :) Efter det så började vi med maten. Jag tyckte att det blev lite stökigt när jag lagade mat så ja det blev ett till varv med dammsugaren :P

Håller även på att fixa kalops så den är färdig tills imorgon, hoppas den blir god för det är första gången som jag gör det :)
Jag är snart klar med tvätten och hoppas att kalopsen snart är klar :)
När gick jag och blev sådär huslig av mig? :P Hur som helst så trivs jag med att göra något här hemma hela tiden. Blir rastlös om jag sätter mig ner på arslet och bara glor på tv :P

Nu ska jag prata lite med Evve och hänga tvätten :)
Ha en fortsatt trevlig kväll alla fina!
 
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Det är bra att du fått tillbaka din dammsugare nu :D

Svar: ja men ellerhur :D utan den i mitt liv så har jag det tufft <3
Elin Skogsberg

2013-09-25 @ 20:08:26
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0