2 månader

Hej, hej! Ja då var det sisådär 2 månader sen jag tittade in till min älskade blogg som jag faktiskt saknar väldigt mycket. Under tiden jag har vart borta så har vi hunnit flytta in i Hammarby ordentligt, sålt huset i skogatorp, barnen har haft vattkkoppor, magsjuka och förkylningar jag har även hunnit med någon jäkla infektion i kroppen som nu är borta efter en penicillinkur :) I lördags så hade vi invigning på Friskis&Svettis så det var en dunder dag och sen avslutade vi kvällen/natten med en helt fantastiskt fest! Det var sjukt kul att vara med och planera en sån lyckad fest för så många personer, jag bara älskar alla friskismänniskor :) I söndags fick det bli lite jobb för det hann vi inte med i fredags eftersom det var lite förberedelser inför festen. Efter jobbet så blev det mys hemma med min fina Joakim som jag knappt hann se under helgen. Idag har det inte hänt sådär jättemycket, har bara tagit det lugnt med mina två småttingar:) Just ja, idag har jag beställt fast bredband så vi slipper det här jäkla mobilabredbandet som är extremt värdelöst. Som om 2-3 veckor så får vi äntligen ett bra internet :D vi ska även köpa oss en vettig dator så vi slipper sitta med ipaden eller telefonerna när man ska göra viktiga saker. Det var lite av det som har hänt den senaste tiden :) Ha en trevlig kväll alla fina människor! Puss & Kam <3
Trackback
RSS 2.0