Greys!!!!

Hej,hej!
 
 
 
 
Idag har Mimmie och jag börjat slipa ute i poolhuset, så imorgon tror jag att det är klart med slipningen och då ska vi börja måla :)
När vi var klara i huset så åkte jag mot dagis för att hämta mina små sötnosar. När vi kom hem  så blev det bus på hög nivå som vanligt.. Vi har även börjat planera hur och vart vi ska bygga en koja ute, det kommer bli toppen :D
 
Nu sover dom båda sen några timmar tillbaka och jag sitter så skönt i soffan bredvid kaminen ;P
 
 
Nej nu måste jag gå och fixa mig en kopp te för jag har faktiskt lite ont i halsen. Men en kopp te och lite greys anatomy gör nog susen mot det ;)
Ha en trevlig kväll! 
 
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0