runda

Hej,hej!
 
 
idag var vi in till vårdcentralen med Molly för att kolla henner allergi mot myggor och getingar. Så nu har hon fått lika starka tabletter som jag fast en lite mindre dos än vad jag tar då. Så nu kan vi vara lite lugnare ifall hon skule bli getingstucken. 

Efter vårdcentralen så åkte vi alla tre ut till mormor och morfar och åt lite lätt lunch.. Vi blev kvar där ca 2 timmar innan vi åkte hem :)
När vi kom hem så hoppade Eddie ner i säng och sov ca 1 timme medan jag och Molly la lite pussel och tog det lugnt.
När Eddie vakna så satte vi oss och kollade på trollet i parken tills Jocke kom hem :)

När Jocke kom hem så gav jag mig ut på en rask prommenad med intervaller... Blev dock bara en runda på 2,6 km så jag körde styrketräning när jag kom hem också :)
Så nu sitter jag äntligen i soffan nyduschad och helt slut :P 

Får se om jag kommer iväg till vilsta imorgon och kan jogga annars får jag hitta på något roligt att göra här hemma :)
Men nu ska jag ta och avsluta här och kolla lite på tv innan jag ska gå och sova.
Puss & Kram <3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0