segt

Hej,hej!
 
Ja, det är väldigt segt här inne på bloggen... Tyckte jag hade ett riktigt flyt på skrivandet där ett tag, men det rann visst ut i sanden lika fort.
 
Jocke har haft semester nu i en vecka, vi har inte gjort så mycket faktiskt. Vi åkte till Evve och Sebbe i Torsdag och var där över dagen tills på natten :) Det var riktigt trevligt som vanligt <3

På Måndag så åker vi till Kolmården och sover där tills på Tisdag. Det blir två dagar inne i parken :)
Jag längtar nog lika mycket som barnen för jag har inte vart där sen jag var jätteliten.


 
Just nu sitter vi ute och lyssnar på lite musik och bara är :P Jag är extremt trött så vi ska nog hoppa i säng snart.
Imorgon klockan 11:00 så ska vi ha möte här hemma angående släktträffen... Får se hur det går. Det har vart lite upp och ner när det gäller den där släktträffen. Jag har brytit kontakten med min syster under tiden... 
Visst det är inte enbart planeringen till slätträffen som har gjort så att jag har brutit med henne. men det gick lite för långt där kan jag tycka.
 
Hur som helst så hoppas jag på att det blir klart imorgon och att vi kan komma fram till något som passar alla.


Men,men nu har ni fått höra lite av mig.. Ska ta och stänga ner här och hoppa i säng för jag sitter bara och gäspar.
Godnatt på er!
Puss & Kram
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0