trötter

Hej,hej!
 
 
Här sitter en mycket trött Elin och har det väldigt lugnt och skönt i soffan :)
Barnen sover och Jocke är iväg en sväng till min bror och dricker några öl och spelar lite spel :)

Jag sitte och kollar på Walk the line(lite paus i filmen nu så jag kunde skriva här). Så det det går ingen större nöd på mig här hemma.
Det har vart en väldigt konstig natt där det har hänt både det ena och det andra... Tänker inte gå in på vad som hänt för det är nog lite privat mellan dom. Men hur som helst så har jag typ sovit maxat 4 timmar. När jag kom hem klockan 06:00 imorse så hade varken Jocke eller barnen märkt att jag hade lämnat huset haha :P Det är tur att dom inte är så lättväckta iaf :)
Fick självklart sovmorgon för Jocke men kunde inte sova speciellt bra så jag gick upp istället.


När jag började vakna till liv så kom mamma hit och hämtade mig... För då var det dags för jobb. Jag var inte ett dugg sugen eller pigg nog för att jobba idag men det gick faktiskt realtivt snabbt för att vara en seg dag :)
När jag kom hem så åkte vi in en snabbis till affären för att handla lite saker till maten. Väl hemma så gjorde vi iordning hamburgare och grillade det... Finns nog inget godare än Jockes egna hamburgare på sommaren :)


Efter maten busade barnen en stund och jag och Jocke satt bara och gjorde absolut ingenting ute i soffan :)

Nej men nu ska jag ta och avsluta här så jag kan fortsätta titta på filmen :) 
Ha en trevlig Fredag!
Puss & Kram <3
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0