Alicia

Hej,hej!
 
Nu är midsommar över så nu har vi resten av sommaren att se fram emot. Veckan började ju verkligen som en vanlig svensk sommar med massor av regn!
Det positiva med regn är ju att man faktiskt hinnet uträtta massvis med andra saker än bara tomten ;)
 
Idag har jag och barnen vart in till stan för att lämna in vårt tyg till soffan på kemtvätt eftersom Tero låg och sov i soffan när han slog sig i poolen... Så det var några blodfläckar på dom. Hoppas verkligen att dom går bort annars är det bara att beställa tre nya överdrag.
 
Vi har även hunnit med att tvätta nästan all tvätt i tvättkorgen :)
Vi har vart lite sega idag alla tre, så vi tog itu med såna där grejer som man slapp jobba för mycket med haha!
Hoppas att jag är lite piggare imorgon för då är det dags för jobb igen.

 
Jaha, vad har hänt mer?! 
Jag försöker komma ifrån Friskis&Svettis som värd men det är inte det lättaste kan jag meddela, så innan någon människa funderar på att bli värd där så ska man tänka till ett steg till inanna man gör det.
Själva grejen är den att vi ska ha några tider(alla värdar) under sommaren... Men nu har jag fått börja jobba mer och jag kan inte stå värd på friskis då, jag kan inte ta kvällspass heller eftersom jag inte hinner med barnen då. Så nu försöker jag hitta några som kan ta mina tider i sommar men det är visst ingen som kan ställa upp verkar det som. Så jag för väl helt enkelt bara strunta i att gå på mina pass. 
Jag har försökt förklara för dom att jag omöjligt kan stå på passen så även om jag inte hittar någon som kan stå på dom så kan jag inte komma dit. Så jag sa till dom att dom får isåfall fixa värdar till dom tiderna... Men nej det är inte deras bekymmer säger dom. Dryga jävlar säger jag bara!!!
Nej då får det stå tomt där istället. Ska skicka ut ett tredje mail till alla värdar och svarar ingen då så har jag iaf försökt så gott jag kan med att hitta folk!
Ursäkta mitt tjat haha, men är jäkligt irriterad på det där stället och deras attityd!

 
Molly fick en hamster av oss på Midsommar, hon blev jätteglad :) Hon döpte den lilla tösen till Alicia, vilket jag tycker är ett väldigt fint namn :)
Dom verkar redan ha funnit varandra, för hon vill komma ut och sitta i Mollys knä så fort hon går in på rummet :)


Men nu ska jag ta och stänga ner här för jag ska hinna titta på Desperate Houswives och Gossip Girl innan jag hoppar i säng!
Puss & Kram 
<3
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0