grattis min fina älskling

Hej,hej!
 
Idag fyller min fina älskling Joakim 24 år :) Så familjen har vart över och fikat lite :)
Det har vart en lugn och mysig eftermiddag/kväll. Jocke fick nya skor, lite kläder och en låda att ha alla badsaker i. Så jag tror att han är nöjd med sin dag :) födelsedagspresenten från mig kommer lite senare.

 
Så ett stort grattis till dig min älskling!! <3
 

 
Magnetröntgen gick bra idag, jag klarade av att ligga i den där tunneln... Trodde att jag skulle få panik när jag blev inkörd i den där! Men det är inget som jag vill göra igen iaf.
Fick någon konstig vätska i armen som skulle lugna ner magen så att bilderna blev så bra som möjligt. Den lugnade inte bara ner musklerna i magen utan den gav sig tydligen på ögonen så jag såg nästan ingenting på 2-3 timmar. Det var faktiskt lite obehagligt :P
Men nu ser jag iaf bra igen och hoppas på att det blir ett bra svar sen när dom kommer.
 
 
Nu ska jag fortästta kolla på Criminal Minds och sen mysa ner mig i sängen med min älskling!
 
 
Puss & Kram <3
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0