Indra

hej,hej!
 
 
Här sitter jag på kvällskvisten och kollar runt på internet. Jag försöker verkligen hitta något till min fina Joakim eftersom han fyller på Onsdag. Som tur är så ska vi ha fest för honom på Lördag så jag har tid tills på fredag att fixa något.
Själva grejen är den att jag har noll idéer att komma med.... Sitter och kollar runt lite vad en hotellnatt kan kosta i sthlm, men där kommer vi till det roliga!!! Det finns ju tusen olika hotell att välja mellan där och jag har ingen aning om vilka som man ska välja?!
 
Madeleine skulle hjälpa mig att kolla lite olika standup grejer i sthlm och se om man kan köpa biljetter till det plus en hotellnatt. Men det ser inte ljust ut än sålänge :/
Jag vill liksom inte gå ner och köpa bara en tröja eller något sånt där tråkigt utan det ska vara något som han verkligen uppskattar. Så har ni tips så är det bara att slänga in en kommentar :)
 




Idag så var jag och Molly nere till stallet här bredvid oss. Matilda och Bella som har hästen har hästen är så snälla som låter Molly rida lite extra där :)
Molly har hoppat av glädje här hemma på kvällen när hon kom hem, hon stod till och med och sjung om Indra(hästen) i duschen haha :P

Hur som helst så började Molly och Matilda att mocka Indras box så fint och hon tyckte även att det var roligt. Sen så gick dom vidare ut till hagen och hämtade in henne för lite pyssel :)

Sen dök Bella upp och då gjorde dom iordning henne för en ridtur. Vi gick en liten prommenad först sen så gick dom in på ridbanan. Där Molly fick trava lite också :)
Indra hoppade till lite så Molly ramlade för första gången av en häst. Hon blev ledsen såklart och jag tror att hon tappade andan för en liten stund, så hon blev väldigt rädd också. Men när hon hade lugnat ner sig vilket gick väldigt fort måste jag säga :) Så hoppade hon upp på henne igen och skrittade runt en stund och tog ett par travsteg för att känna att det inte var farligt :)
Sen fick hon kolla på när Matilda och Bella red lite på henne och Matild ramlade också av och slog i höften, hoppas att hon inte har allt för ont imorgon!!
 
Efter dom hade borstat henne och släppt ut henne i hagen så gick vi hemåt för lite mat. Nu har hon tjatat om att få gå ner dit igen och hon tyckte det var riktigt roligt i stallet med Matilda och Bella. Hon har även ringt runt till lite folk och berättat om att hon ramlade av men har vart noga med att förklara att det inte var farligt att ramla av haha :P

En extremt nöjd Molly slocknade så fint i sin säng idag med andra ord :)



Så nu ska jag faktiskt stänga ner här och bädda ner mig så skönt i min säng :P
Puss & Kram <3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0