Träd

Hej,hej!
 
 
Idag har vi fällt tre träd till här hemma, det börjat äntligen bli lite ordning på dom där träden :P
Blir så instängt när man har många stora träd på tomten. Det är tur att jag har morfar och mamma som alltid hjälper till när det gäller sånt där :)
Vi blev klara med träden precis i tid så jag hann in tid till mina söta småttingar :)


Efter dagis så åkte vi hemåt och åt lite mellanmål innan vi började städa här hemma. När Jocke kom hem så hängde jag med Molly upp till hennes rum och hjälpte henne med att möblera om hennes rum :) Det blev fint och hon fick lite mer utrymme!
Vi rensade även ut lite leksaker som var trasig och sånt som hon inte leker med längre. Jag tycker att vi skulle ha slängt lite till men det ville inte hon... Hur som helst så hoppas jag att det blir lite lättare för henne att städa på kvällarna nu. 
 

När vi var klara i Mollys rum så fortsatte jag med resten av huset. Så nu är det fint här hemma :) När Jocke hade stoppat ner Eddie i sängen så åkte han ut till mamma och hämtade ett bord som vi har lånat in till vardagsrummet. Det ser mycket bättre ut nu när man har ett bord vid soffan :)


Det har nog inte hänt så mycket mer idag fakiskt... 

Jag sitter fortfarande och försöker hitta något som jag kan ge till Jocke.. Men jag har inte kommit på ett skit :(
Får se om mamma kanske har några roliga förslag imorgon!

Nej men nu ska jag ta och vika sista tvätten för idag och sen hoppa ner i sängen så jag kanske orkar hålla mig vaken en stund imorgon. Vi ska ju ha lite födelsedagsfika här imorgon för min fina Joakim <3
Jag ska även iväg till sjukhuset imorgon på dagen för att kolla upp mina gallgångar igen. Har ju haft problem med min jäkla skit gallsten igen... Så dom ska kolla om jag har stenar kvar i gångarna. Vet faktiskt inte vilket resultat jag hoppas på! Önska mig lycka till helt enkelt.
 
 
 
Godnatt på er
Puss & Kram<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0