Äntligen

Hej,hej!
 
Här sitter jag som vanligt på kvällkvisten med min fina dator :)
 
Idag fick barnen åka tidigt till dagis, jag lämnade dom redan klockan 08:00. Så dom var inte jätte glada imorse när jag väckte dom.
Men dagen hade gått bra på dagis iaf så dom var gladare när jag fick hem dom :)
 
Jag var uppe på sjukhuset och kollade om jag har njursten så jag får svar om 10-14 dagar. Hoppas svaret kommer fort så jag får ett slut på den här skiten snart....
 
 
När jag var klar på sjukhuset så vad det dags för jobb. Det var en riktigt lugn dag idag så jag och mamma åkte och kollade på lite möbler innan jag åkte hem och försökte få i mig lite lunch.
Mamma hittade en matgrupp som hon vill ha ute och jag hittade världens sötaste och mysigase möbel. Jag vet inte riktigt om det är en säng eller en soffa, men jag skulle älska att ligga i den i solen :D
Den var lite för dyr kan jag tycka, så det får nog stanna kvar i mitt önsketänkande :)
 
 
När jag hämtade barnen på dagis så var Eddie jättetrött så han fick gå upp till sängen och sova en liten stund mendan Molly åt mellanmål. När mamma och mormor kom så tog vi en liten fikapaus innan det var dags att röra sig mot stallet med min söta lilla Molly :)
När vi kom fram till stallet så fortsatte den vanliga turen.., Molly säger att hon råkade glömma sina ridskor hemma så jag ringde mamma som fick komma och möta oss på vägen med skorna. Som tu är så var vi ute i god tid idag så vi hann till stallet i tid!
 
Allt gick toppen i stallet och Molly var överlycklig som fick rida den här veckan :) Jag var ju inte så populär förra veckan när jag sa att hon var tvungen att stanna hemma pga att hon var sjuk. 
 
Efter stallet så åkte jag och Molly förbi underbara hem och betalade den nya fina soffan som vi nu har köpt :D
Imorgon åker Jocke och hämtar den, det kommer bli så fint här inne i vardagsrummet :D
Äntligen har vi köpt en soffa som vi verkligen vill ha, jag längtar så tills imorgon!!
 
 
Nej nu kommer Jocke in så nu ska vi bädda ner oss i sängen och kolla på Hobbit 2 innan vi ska sova!
 
 
Puss & Kram
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

ÅÅh jag vill se bild på nya soffan! :D

Svar: Tar bild när vi har ställt upp den :D Ska slipa väggen först så det inte blir massvis med damm på nya fina soffan :D <3
Elin Skogsberg

2014-05-16 @ 10:14:49
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0