bättre

Hej,hej!
 
Idag har det vart en ganska så bra dag... Smärtan har inte vart så farlig och jag har klarat mig med att bara ta en tablett idag, håller tummarna på att det är ännu bättre imorgon.
 
Barnen och jag åkte ut till mamma idag eftersom jag ville ha lite hjälp med barnen. Så vi har busat där ute och så tog vi oss en liten sväng in till elgiganten för mamma skulle kolla om hon hittade en sterio, men vi åkte därifrån utan sterio... Så vi åkte ut till mamma och tog en fika och väntade på att Joakim skulle sluta jobbet.
Han jobbar mellan 7-16 nu i några veckor så hoppas vi får lite mer till liv här hemma då :)
 
 
När Joakim sluta så åkte vi till maxi och handla lite inför kvällsmaten.. Nu är kvällsmaten intagen och Eddie ligger och sover. Molly ska kolla klart på Disney junior innan hon också ska hoppa ner i säng :)
Imorgon är det dags för öppning på Friskis&Svettis och barnen ska iväg till dagis. 
 
 
 
Nu ska jag kolla på Disneu junior med Molly innan det slutar och sen ska jag kolla på några program som jag har spelat in :)
 
Ha en trevlig kväll alla fina!
 
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0