Besök

Hej,hej!
 
 
Idag har det var jobb som vanligt och sen hem och försökt få i mig lite lunch. Det där med maten är inte min starka sida sen jag fick mitt gallstensanfall i Fredags.
Har levt på några små glas blåbärssoppa sen i Söndags. Idag fick jag i mig knappt en halv potatis och knappt en halv korv till lunch. Ikväll fick jag faktiskt i mig ett par mackor vilket är helt otroligt. Det var inte ens äckligt att äta ikväll :)
Så hoppas att det blir lite mer normal mat imorgon för min del, eller hoppas att min mage accepterar att jag äter det.
 
 
Efter lunchen så åkte jag och hämtade mina småttingar från dagis :) Dom har hjälpt till med stägningen i poolhuset idag och vart så duktiga. Sen fixade vi lite kaffe innan mormor och Mimmie skulle åka hemåt.
 
När Joakim kom hem så åkte jag direkt iväg till Friskis&Svettis och tränade lite på gymmet. Hör och häpna Elin Skogsberg har satt sin fot på gymmet... Så hädan efter kan jag faktiskt tänka mig att hoppa in på gymmet istället för att bara köra olika pass, även om jag tycker att passen är mycket roligare :)
 
 
När jag var färdig där så åkte jag hemåt och strax efter att jag hade kommit hem så plingade det på dörren. Det var fina Madeleine som kom på besök :)
Det var riktigt trevlig att få lite kvällsbesök av henne, det är ju ifs alltid lika trevligt när hon kommer :D
Hon åkte hem bara för en liten stund sen, så vi hann prata om det mesta :)
 
Jocke hoppade in en snabbis i duschen så då tänkte jag passa på att hoppa in här innan det är natti för min del :P
 
Men nu låter det som att Jocke börjat bli klar där inne, så jag hoppar in mer imorgon!
 
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0