en helt vanlig dag

Hej,hej!
 
 
 
Jaha, vad har hänt idag då? Inte mycket skulle jag vilja säga. Det har vart en helt vanlig dag med mina små trollungar. Vi tog en lugn morgon, åt lite frukost när vi vakna 08:30 och sen så låg vi i soffan och kollade film innan det var dags för lite dans :)
Mamma ringde mitt i allt och frågade om vi skulle komma över en sväng så vi åkte ut dit. Blev kvar det ett tag för dom sågade upp träd som om hade fällt. Så barnen har haft jätte kul uppe i skogen och rullat runt massor av stockar :)
 
När klockan närmade sig 16:00 så åkte vi hemåt för att plocka upp Jocke, för vi åkte in till Elgiganten och hämtade en kyl som vi hade beställt. Så nu har vi en fin liten kyl inne i poolhuset också!
 
Nu ska vi bara spendera kvällen med att sitta ute och prata om allt och inget(mest poolen verkar det som).
 
Men nu ska jag inte fortsätta det här tråkiga inlägget utan jag ska fortsätta prata med Joakim!
 
Ha en trevlig kväll.
Puss & Kram<3
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0