hellu

Hej på er alla!
 
 
Tänka sig att jag hittade tillbaka hit, eller jag ska väl säga att Evve har påpekat några gånger att det är dags för ett inlägg haha ;)
 
Ja vad händer i mitt liv nu? Jag måste få säga att det flyter på lika bra som vanligt :D 
Molly har tappat två tänder, haha hon är så charmig med sin lilla glögg :P 
 
 
 
Måste ju även få skryta över mig själv när jag är här inne och skriver! Jag har börjat träna på Actic, jag började träna det sista November. Sen dess har jag kört varannan dag minst :D 
Det är så underbart!!! Jag har äntligen lärt mig gå och träna själv och jag älskar det :D Gymmet har gått och blivit mitt andra hem. Känns verkligen skönt att vara på rätt spår igen.
Den här gången gör jag det RÄTT, rätt för mig. Jag har äntligen lyckats banka in i mitt huvud att det bara finns en väg till en viktnedgång som håller. Det är ordentligt med träning och en hälsosam kost :D
 
Vet ni vad, jag äter till och med onyttigt ibland och det går åt rätt håll iaf :D 
 
 
 
Sitter ju här med lite prestationsångest, måste skriva tillräckligt bra och mycket för att Evve ska godkänna mig :O haha.
Men, men om jag bara sitter och skriver det jag tänker så blir hon kanske nöjd ;) 
 
 
Idag har jag vart en sväng på tuna park... Dock var det inte för att göra något roligt köp. Det är nämligen så att våran extremt gulliga katt Sigrid som jag älskar väldigt mycket just nu har tuggat sönder min sladd till datorn för andra gången, ska då tillägga att sladdjäveln kostar över 700 kr!!!! Mindre roligt att slänga pengar på en sånt måste jag säga.
Jag kan komma på roligare saker att bränna pengar på... Jocke sa att han hade för sig att sladden kostade 500 något när han köpte en förra gången och han tyckte att den summan var för dyr. Jag är inte sådär jättesugen på Men trots att det var tråkiga pengar att slänga ut så är jag nöjd med att kunna få igång datorn såhär till kvällen ;)
 
 
 
Nej men se där, jag tycker faktiskt att jag lyckades få ihop lite svammel iaf :D 
Nu ska jag gå och hälla upp en kopp kaffe och sen mysa ner mig i soffan med underbar musik innan mannen i mitt liv kommer hem ;)
Ha en trevlig kväll! 
 
Pussen

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till Emil&Ellie♥

Okej, du är nog godkänd, hihi! :D Förövrigt tycker jag att du ska börja komma ihåg att lägga datasladden i en låda eller så :)

En annan sak är att jag blir väldigt avundsjuk på sista stycket.... jag vill också kunna krypa upp i soffan med en kopp kaffe på kvällarna :'( :'( <3

Svar: Åh vad bra :D
Men varför kan du inte krypa upp i soffan men en kopp kaffe? <3 :(
Elin Skogsberg

2015-02-05 @ 09:17:52
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0