Peppad

Hej,hej!
 
 
Denna dagen började alldeles utmärkt då Jocke sa att jag kunde ligga kvar och sova när han lämnade barnen på dagis :D Finns inget bättre än att få sovmorgon!
Vaknade vid 10 ungefär, då gick jag upp och satte mig bredvid Jocke i soffan och käkade lite frukost :)
 
När vi hade setat där ett tag så var det dags för Jocke att åka till jobbet! Pussade honom hejdå och sen började jag med mina sysslor här hemma, det gick väldigt fort att fixa dom idag. 
Slängde ihop lite lunch åt den framför datorn medan jag prata lite med Evve och letade runt på internet efter kaffekoppar. Ja jag är nämligen ute efter kaffekoppar... jag är så extremt trött på att inte ha en matchande serie. Jag har letat som en tok och jag har fortfarande inte hittat någon som jag verkligen faller för :(
Tänkte ta mig till underbara hem och kolla om dom har några fina muggar som kanske duger åt mig :)



Efter lunchen så kom mamma hit för vi skulle åka in till stan och köpa lite blommor och en liten tårta till farfar för han fyller år idag :)
Så vi åkte in till Maxi och köpte tulpaner och en hallontårta till honom, han blev väldigt glad över presenterna :D
Vi stannade där i ca 2 timmar och pratade medan vi kollade på sport :)
Ja hör och häpna gott folk, jag Elin Annika Skogsberg har kollat på sport idag och jag tyckte faktiskt att det var riktigt roligt. Jag hade till och med lite svårt att resa mig från soffan när vi var tvugna att åka vidare för att hinna med allt. 
Så nu ska jag tydligen börja titta på när dom åker skidor också :)


Efter det så körde jag hem mamma till oss för att hon skulle kunna åka hem med sin bil som stod där. Jag sprang in och hämtade inköpslistan och sen gasade jag mot Maxi åter igen för att hinna handla lite innan det var dags för att hämta hem mina små sötnosar :D
Vi började med maten direkt när vi kom hem för jag ville hinna få in maten i ugnen innan det var dags för mig att åka iväg till gymmet. 
Mamma var snäll och satt här med barnen medan jag var in till gymmet för att ha min 3:e uppföljning :)

Det gick riktigt bra på uppföljningen, jag har fått två till övningar till mitt tränigsprogram. Det blev verkligen ett plus i kanten på dom övningar för dom är roliga och extremt jobbiga :D 
Jag fick beröm för att jag har sådan bra teknik när jag tränar och för att jag orkar så mycket :D Jag som trodde att jag fortfarande hade problem att hålla min rygg rak när jag t.ex gör plankan, men så var visst inte fallet utan hon tyckte att jag hade stenkoll på ryggen :D 
Kommer leva länge på det, nu känner jag mig riktigt peppad kan jag meddela :D

Jag fick även lite tips om vilka gruppträningar som hon trodde att jag skulle gilla, så jag ska definitivt boka in mig på dom hon tipsade om :D 


När jag kom hem från gymmet så var det dags för tandborstning på mina underbara ungar och sen gick jag upp med Eddie till hans säng för det var dags för honom att sova. Han fick ringa till pappa idag och säga godnatt, efter det så hoppade han nöjt ner under täcket och ville ha en puss och kram från mig som vanligt innan han somnade som en stock :)
Molly fick stanna uppe och kolla farmen med mig idag också, så vi kröp ner under en filt i soffan :)
När farmen var slut så gick jag upp med henne och bäddade ner henne i sin säng :) 


När hon också hade somnat så hoppade jag in i duschen, så nu sitter jag här sen ett par timmar tillbaka och bara njuter :D 
Har vart en underbar dag, välidgt lugn men jag känner att jag har hunnit med det mesta! Jag hade inte ens någon tvätt att ta reda på ikväll :P

Men nu ska jag ta och avsluta här så jag hinner prata lite med Evve innan vi ska sova :P
Ha en fortsatt trevlig kväll.
 
Pussen

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till Emil&Ellie ♥

Åh, tårta <3

Svar: Nu blev du allt lite sugen va :D
Elin Skogsberg

2015-02-24 @ 22:30:07
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till Emil&Ellie ♥

Nej, mycket!!

Svar: Förlåt, MYCKET :D <3
Elin Skogsberg

2015-02-24 @ 23:07:34
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0