sol, underbara sol

Hej,hej!
 
Nu sitter jag här igen i soffan med en kopp kaffe och njuter :)
Strax efter att jag hade vaknat imorse så ringde mormor och morfar och frågade om jag skulle komma ut till dom på landet, så jag åkte ut dit och fick lite lättlunch i solen. Det är så skönt nere hos dom i deras "solhörna" som vi så fint kallar det ;)
Mina fräknar på näsan kom fram idag av solen, så den tar iaf lite :D Med andra ord går det att börja sola ute redan nu, ni anar inte hur lycklig det gör mig :D
 
Efter lite sol och en promenad i det fina vädret så bar det av hemåt för att pyssla lite här hemma :)
Barnen har rensat lite bland sina leksaker och sen så har vi vart ute på parkeringen och försökt hacka lite i isen, så man slipper slå ihjäl sig när man ska gå till bilen ;)
 
 
När vi har vart ute ett tag så dök mamma upp, då blev det ytterligare en kopp kaffe innan jag åkte in till gymmet. Det gick riktigt bra på gymmet idag, jag körde dubbelt pass idag så mina ben orkade knappt bära mig ut till bilen :D
När jag kom ut till bilen så skulle jag lägga ner mina hörlurar i väskan och då ser jag något konstigt papper som ligger där i som jag såklart tar upp och kollar på.... Det var visst en utbetalning från h&m från när jag retunerade en klänning som jag beställde därifrån. Jäkla tur att jag hittade den idag för den gick nämligen ut idag, det är sånt där som alltid händer mig haha!
 
När jag kom hem så hade barnen redan ätit så vi vinkade av mamma sen blev det tandborstning för mina småttingar :)
Efter tandborstningen så läste vi en bok tillsammans och sen fick båda två hoppa ner i säng. Jag tror inte att dom hann nudda kudden innan dom sov idag :P
 
När jag hade nattat dom så värmde jag på lite mat till mig och slängde i mig den för att sen fortsätta med tvätten. Jag skämms att säga det, men våran tvättkorg var verkligen ett extremt tvättberg  :O Så det krävdes några maskiner för att tömma den där jäkla tvättkorgen... Men nu är korgen helt tom och sista maskinen är nog alldeles strax klar. 
Så det blir att vika lite tvätt idag hahah! 
Ifs så tycker jag ju att det är rätt mysigt att hålla på med tvätten såhär på kvällskvisten :)
 
 
Där tog mitt kaffe slut så jag ska ta och avsluta här och sen gå och fylla på koppen!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Pussen 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till Emil&Ellie ♥

Jag skippade kaffen och körde på en chai idag jag!

Svar: haha, jag ska köra på chai imorgon... mina är slut idag :(
Elin Skogsberg

2015-02-10 @ 21:37:19
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0