Torssdag

Hej igen :)
 
 
Idag så blev Molly hemma från dagis, hon är inte sjuk men bara väldigt trött. Hon var hos farmor igår och sen åkte dom hit senare så hon kom i säng ganska sent(sent för henne ska jag tillägga).
Så dom åkte och lämnade Eddie på dagis och sen åkte Jocke och Molly till Linnea för Jocke skulle klippa sig. När jag hade jobbat klart så åkte jag till Blue Lotus(en tatueringsstudio) där Molly och Jocke hamnade efter klippningen ;)
Jag möttes av en väldigt glad Molly som hade fått lite sprayfärg i håret när dom var hos Linnea :D Jocke blev jättefin i håret också! Underbart att han äntligen tog sig till en frisör så det blev lite ordning på håret ;)
 
Jocke passade på att boka en tatueringstid när vi var där... Han ska tydligen tatuera andra armen nu, det är ju tur att han passar i tatueringar haha :)
 
 
Efter det så åkte Jocke till jobbet och jag och Molly gick upp till Persson och morfar för att få i oss lite lunch. Efter lunchen så åkte Molly med mamma och jag åkte till dagis för att hämta hem min lille Eddie :D
 På vägen hem så stannade vi för att tanka bilen... Jag blev en aningen upprörd på den där jäkla bensinpumpen kan jag meddela! Den tyckte visst inte att jag skulle tanka för mer än 68 kr, sen la den av. Jag stod där och muttra och vad allmänt irriterad.
Fick ju i lite bensin iaf, blir att stanna till på ett annat ställe imorgon och hoppas på att jag kanske har lite mer tur då.
 
 
Väl hemma så gick jag och Eddie och hämtade in lite ved så vi får det varmt och skönt här inne. När vi var klara med det så dukade vi fram lite mellanmål och väntade in Molly och mamma :)
Efter mellanmålet så åkte jag och Molly vidare till stallet eftersom Molly har ridlektion på Torsdagar :)
 
Det första Molly började "tjata" om när vi åkte hem från ridningen var att det ska bli Torsdag igen så hon får åka tillbaka och rida igen :) Hon längtar lite extra till nästa Torsdag nu för då är det dags för hoppning, vilket är hennes favorit!! 
 
 
Nu sitter jag här i soffan och lyssnar på musik och barnen sover sen ett par timmar tillbaka. 
När jag får sätta mig ner såhär på kvällarna och verkligen få ta in allt som har hänt under dagen så inser jag hur nöjd jag är med mitt liv.
Jag har min fina familj, ibland förstår jag inte riktigt hur jag har lyckats få en sån underbar familj men jag njuter av varje liten sekund som jag får med dom! <3
 
Men nu ska jag faktiskt ta och avsluta detta inlägg och kolla om Evve har skrivit något nytt i hennes blogg :)
Ha en fortsatt trevlig kväll och tack för att du tittade in här!
 
Pussen
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till Emil&Ellie ♥

Oh, nu blir Sebbe avundsjuk. Gällande tatueringen alltså, haha! När ska ha dit och vad blir det för något? :)

Men visst är det härligt, när man då och då slås över hur lyckligt lottad man är. Typ som att jag har dig som vän liksom, kan man ha det bättre? ;) <3

Som svar på din fråga från min förra kommentar. Jag kan inte krypa upp i soffan och ta en kopp kaffe eftersom att jag måste gå upp och lägga mig när Sebbe gör det för att Emil ska somna där uppe. Förr tog ju Sebbe med Emil upp och Emil somnade, sen började Emil helt plötsligt natta Sebbe så efter 10minuter kom Emil ner själv medans Sebbe sov som en stock..........

Ja, nästa vecka (ingen idé på helgen) ska jag göra allt jag kan för att försöka få in en satans rutin!! Jag dödar snart mig själv annars..

Svar: Ja när han ska dit det vet du ju nu :P Men han ska tatuera andra armen :)
Den här veckan slår vi till på många kaffekoppar med andra ord :D Du klarar det, det vet jag!!! <3

Puss på dig min fina vän <3
Elin Skogsberg

2015-02-06 @ 10:44:59
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till Emil&Ellie ♥

Haha, att han ska tatuera andra armen vet jag också, för det skrev du i ditt inlägg smarto! Menade mer VAD ;)

Ja jag håller tummarna för massa kaffekoppar tillsammans med dig :D <3

Svar: haha, jag kan inte komma ihåg allt xDJag har faktiskt inte den blekaste om vad han ska göra xD

<3
Elin Skogsberg

2015-02-09 @ 16:47:43
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0