Sommar och sol

Hej,hej!
 
 
 
Nu har det äntligen gått och blivit sommar i detta land :D Idag var nog första dagen som jag verkligen tyckte att det kändes som sommar.
Vi vaknade vid 09:00 idag och vi började med att slänga på oss lite kläder och sen åt vi frukost ute :)
 
När jag hade plockat undan frukost så blev det bara massor av lek ute i värmen. Jag bestämde mig nämligen för att inte göra någon nytta alls ute idag, utan jag ville bara spendera den här dagen tillsammans med mina små utan massor av måsten :)
När klockan blev 11 så tog jag en paus i leken och gick in för att slänga ihop lite mat. Det blev såklart lunchmys ute i värmen :)
 
När jag hade plockan undan lunchen efter oss så dök mamma upp. Hon var här och satt barnvakt åt Eddie när jag och Molly var i stallet.
Det blev en kaffe i solen tillsammans med mamma innan jag och Molly åkte mot stallet. 
 
 
Jag är så stolt över våran fina lilla dotter Molly <3 Hon ramlade nämligen av i Torsdags när hon galopperade, det gick jättebra för Molly och hon hoppade upp på hästen direkt och travade runt lite.
Idag hade hon privatlektion och då hade Mollys ridlärare sagt till hon som höll i privatlektionen idag att Molly antagligen inte kommer vilja galoppera idag pga att hon ramlade av i Torsdags.
Men Molly valde själv idag att hon ville galoppera större delen av lektionen idag eftersom hon behövde minsann öva sa hon haha!
 
Min fina lilla tös, när blev då så stor? <3 
 
Allt gick iaf riktigt bra idag och Molly var extremt nöjd när vi åkte hemåt :D
 
 
När vi kom hem så blev vattenlek för att svalka ner busungarna lite innan det var dags för kvällsmat.
Mamma orkade inte åka hem så länge solen värmde så hon stannade kvar och åt kvällsmat med oss innan hon åkte hemåt.
 
När vi hade vinkat av mamma så hoppade mina små in i duschen och sen blev det raka vägen upp i sängen :) Dom somnade fortare än kvickt idag, dom var skapligt trötta efter en heldag ute :) Det tar ett tag innan dom vänjer sig vid värmen.
Själv är jag hur pigg som helst, vilket inte är sådär jätte bra eftersom jag snart måste gå och sova :P
 
Men, men nu ska jag ta och prata med Evve innan jag måste stänga ner datorn för idag!
 
Puss och kram på er :)

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0