Stallet

Hej,hej!
 
Här sitter jag igen på kvällkvisten och lyssnar på musik. Hade lite svårt att hitta vad jag ville lyssna på ikväll men det slöppte nu :)
Idag har jag jobbat en liten stund och efter det så åkte jag ut till mamma och hjälpte henne med att klippa gräset i solen :)
 
När vi var klara där så hängde mamma med mig in när jag skulle hämta barnen. När vi kom hem så fick barnen lite mellanmål ute på en filt i gräset medan jag och mamma tog oss en kopp kaffe i solen :) 
Efter kaffet så blev det lite bus ute på tomten innan det var dags att åka till stallet.
Molly bjöd på tårta idag eftersom hon ramlade av förra veckan.
 
Det blev tydligen en mycket uppskattad tårta för alla sa att den var extremt god :D 
Självklart så får ni en bild på tårtan, dock så glömde jag att ta en bild utan plasten :P
 

Det gick riktigt bra i stallet idag och dom fick testa på en ny sak så Molly var supernöjd :)
 
 
 
 Molly och Chase Me :)
 
 
 
Efter stallet så åkte vi hemåt där maten var framdukad :D Lyx för min del då det alltid är jag som lagar mat på vardagar annars ;)
Mamma åkte hem direkt efter maten och vi började göra kväll här hemma. Barnen fick duscha innan det var dags för tandborstning och sängen :)
Eddie var så trött att han knappt orkade duscha, så det tog inte många sekunder innan han sov som en stock.
 
Molly var inte riktigt lika trött så jag fick läsa en bok för henne innan hon stängde sina små blå :)
 
 
Så nu sitter jag här i soffan och tar det så lugnt som man bara kan. Jag har inte så mycket mer att skriva om idag så jag ska avsluta här och fortsätta prata med Evve istället :)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll. Puss och kram!

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till Emil&Ellie ♥

Nämen vilken mumsig tårta! :D

Svar: Ja alla tyckte att den var extremt god, men jag hann inte smaka innan den tog slut :P
Elin Skogsberg

2015-06-11 @ 22:51:05
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0