Födelsedag

Hej,hej!
 
Har visst glömt bort bloggen lite igen :P
 
Jag har hunnit med att bli 1 år äldre också, jag blev nämligen 23 år igår :D 
Dagen började med att jag och Eddie la oss på soffan och kollade en film för att vänta på att Molly skulle vakna :)
Jocke jobbade 07:00-16:00 igår så vi var ensama på morgonkvisten.  När Molly vaknade strax efter 09:00 så käkade vi lite frukost och Molly sjöng så fint för mig :D Hon kunde visst fler "födelsedagsvisor" än vad jag kan ;)

Efter frukosten så åkte vi in till Maxi och handlade lite så vi kunde göra en lättlunch och så köpte vi en tårta såklart :D
Sen åkte vi ut till mamma för att fira mig lite där ute :D  När jag öppnade dörren så stod mamma, mormor och morfar där och sjöng så fint för mig :D
Jag fick en ny morgonrock som bara är för mysig kan jag lova, sen fick jag även en ny kaffebryggare eftersom våran har bestämt sig för att överge oss :P Den nya är jättefin och så kan man ställa in när man vill att den ska brygga kaffe ;) 
Jag fick även en underbart fin ljuslykta till hallen :D Jag har letat som en tok efter en lykta dit men har inte hittat någon som jag riktigt tycker om, men den här är så fin och jag bara älskar den :D

 
När klockan blev 15:00 så åkte vi hemåt och mamma hängde med hem till oss, för Jocke hade bett henne sitta barnvakt för han hade planerat något kul :)
När han kom hem så skjutsade Jesper in oss till stan. Vi gick till Akropolis och käkade :D 
Jag käkade som vanligt samma sak där, tur att älsklingen drog iväg mig till min favoritrestaurang :D 
Efter maten så gick vi vidare till bion för att jag skulle få välja en film som vi skulle se. När vi hade köpt biljetterna så gick vi till Bishops arm för att vänta in filmen. Blev ett glas vin för min del och ett glas whiskey för min andra halva ;)
När vi hade druckit upp så gick vi till bion och kom precis i tid ;)
Vi kollade på Focus och jag måste få säga att det var en riktigt bra film :D Både jag och Jocke var nöjda över filmvalet!

Efter bion så tog vi en taxi hem! Det var en riktigt mysig kväll, jag bara älskar när min andra halva får för sig att hitta på sådana här saker :D
Det var verkligen ett perfekt avslut på min födelsedag! 
Så tack min fina älskling för en underbar kväll <3 



 
Men nu tar jag och avslutar detta inlägg så jag hinner prata lite mer med Evve innan min karl kommer hem från jobbet :P
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Pussen
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0