kvällskvisten

Hej,hej!
 
 
Passar på att hoppa in här en snabbis när Jocke är ute i bastun och fyller på ved...  Hör och häpna gott folk, idag var det jag som frågade om vi skulle basta lite :) 


Jag jobbade till strax efter 5 idag och det har vart en rätt så seg Fredagskväll! Det kändes som att jag aldrig kom hem från jobbet idag... Åkte fel hela tiden och skulle ha både det ena och det andra. Sen när jag väl kom hem så visade det sig att vi inte hade sallad och paprika hemma till maten så det blev att hoppa in i bilen igen för att handla hem det.

Efter min tur till affären så fick jag äntligen sätta mig ner på stolen här hemma och avnjuta en god middag :)

Men nu ska jag ta och avsluta här... vi ska strax ut i bastun, sen ska vi hoppa i säng så vi är pigga imorgon. Det är nämligen dags för lilla Ellie att döpas :) 

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Pussen

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0