Måndag

Hej,hej!
 
Det här med att knåpa ihop en inlägg idag var visst inte så lätt som jag trodde att det skulle vara!
 
Mina hjärna har inte riktigt velat sammarbeta idag, så det har vart en bra men rörig dag :P
Jag misstänker att allt detta beror på att jag inte har fixat till sömnbristen än!


Hur som helst så startade jag min dag klockan 06:00. Gick upp och drack kaffe och åt frukost i lugn och ro alldeles själv i soffan :D
Efter det så slängde jag på mig kläder, lite mascara och sen upp med håret i en tofs. Sen åkte jag in mot stan för jag var nämligen iväg på en arbetsintervju :D

Jag var väldigt nervös, men det kändes som att det gick bra och hon som intervjuade mig sa att det kändes bra :)
Så hon skulle förmedla intervjun och sen så får jag svar inom 14 dagar hur det blir :)
Så håll alla era tummar och tår :D


Men vet ni vad, jag ska vara så tråkig och säga att jag har inte mycket mer att skriva om idag haha!

Men ha en fortsatt trevlig kväll!
 
pussen

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0