irritation

Hej,hej!
 
Nu var det ett bra tag sen jag skrev här inne. Anledningen till det är ganska enkel, jag har inte haft något att skriva om och ingen ork till det heller.
Men idag så sa Evve till mig att skriva lite här samtidigt som jag satt och tänkte på en sak.
 
 
Fick höra här för en stund sen att mina barns moster som även är gudmor till mina barn hade skrivit ut på internet att hon har blivit gudmor till ett annat barn.
Inget konstigt med det men det irriterande i det hela är att hon aldrig har lagt ut någon sådant om mina barn.
Jag har brutit kontakten med henne sen mer än ett år sen tillbaka och det är verkligen en av dom bästa sakerna jag har gjort i mitt liv.
Men jag tycker inte att mina barn ska behöva ta något av det och jag tycker det oerhört dålig stil att vilja bli gudmor åt någon och sedan bara "bry" sig om vissa.
Ska tillägga att hon aldrig har gjort något sådant med mina barn innan vi bröt kontakten heller!
 
Det är även förjävligt att man inte kan ta bort gudföräldrar för isåfall hade hon blivit borttagen för lääänge sen!
Den avsky jag kände mot henne är ingenting jänfört med vad jag känner nu!
 
Usch, jag vill bara ha bort henne från allt... Jag vill inte att hon ska ha samma familj som jag har. 
det kanske låter en smula överdrivet det hela.. Men det går liksom inte att få bort henne helt, även om alla i familjen respekterar mitt val så nämns hon ju då och då när dom pratar om saker och ting. 
 
 
Det blev ett rätt så rörigt inlägg men det blir lätt så när man är upprörd...
Nu ska jag kolla lite på BB och vänta på att Jocke kommer hem från jobbet :)
 
Nu håller vi tummarna på att jag hoppar in och skriver här imorgon också ;)
 
Puss och kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0