Morfar 78 år!!

Hej,hej
 
 
Idag blev det en sen dag, vi kom hem för cirka 30 minuter sen. Vi åkte iväg till min morfar direkt efter stallet idag för han fyller 78 år :)
Vi gick ihop några stycken och köpte en dator till morfar, vilket han blev riktigt glad över :)
Jag var över hos dom tidigare i veckan och då började morfar prata om att han ville köpa sig en sån telefon som jag har så han kan komma in på internet och kolla lite... Så då gav jag som förslag till mamma att vi skulle slå till på en dator istället när han fyller år.
Så imorgon så ville morfar att jag ska komma över och visa honom lite hur den fungerar, det ska bli riktigt roligt att lära honom använda den ;)
Sen så ska jag hänga med dom ner på stan nästa vecka och fixa internet till dom... dom ville att jag skulle hänga med så att dom inte blir lurade och får något extremt dyrt.
 
 
Nej idag hinner jag inte skriva mer än så... Måste hoppa ner i säng nu för imorgon är det dags för spinning och tabata på morgonkvisten ;) 
 
 
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till Emil&Ellie ♥

Vilken lyx :D Vad blev det för dator då? ;)

Svar: Det blev en HP :) Tog den som vi tyckte var lättast att förstå sig på men inte var för dyr ;)
Elin Skogsberg

2015-10-22 @ 21:32:19
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0