presenter

 
 
Hej,hej
 
 
Nu är jag här igen och skriver :)
barnen ligger och sover, maten är undanplockad, städningen är klar och tvätten är igång. Med andra ord så har jag inget kvar att göra ikväll direkt, förutom att vika in tvätten lite snabbt när den är klar.
 
Idag har jag och mamma vart iväg och kollat på en present till morfar som fyller år på Torsdag, vi ska slå till på en dator till honom. Dom har pratat länge om att införskaffa en dator men dom är lite sega i starten haha. 
Jag hoppade även in på stadium och köpte en jacka till Eddie, han älskade den  så det var ett bra köp :) 
 
 
När klockan började närma sig 14 så åkte jag mot dagis för att plocka upp Eddie och sen åkte vi vidare mot kjula för att hämta upp Molly från skolan.
Efter det så skjutsade vi hem mamma och då passade vi även på att hämta hem mitt piano som barnen ska få... Ja jag kommer nog också spela lite på det ;)
 
När vi kom hem så blev det dans på hög nivå och sen lite lek på Mollys rum med alla hästar, en riktigt mysig eftermiddag/kväll med mina små.
 
 
Jackan som Eddie fick :)
 
 
Nej nu ska jag vika tvätten och sen vänta på att Sara kommer över en sväng och dricker lite te :)
puss & kram
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0