Sjukstugan hela veckan

Hej,hej
 
Vi startade Februari med en redig sjukvecka :(
Allt startade med att Eddie åkte på både förkylning och magsjuka... strax därefter så åkte även Jocke på båda delarna. Jag som gick på moln här hemma för jag trodde verkligen att jag hade klarat mig från skiten när allt började lugna sig. Men nejdå, varför skulle jag ha sådan tur, jag åkte som sagt på en redig magsjuka jag också.
 
I Söndags så tyckte jag att magen började känna sig okej och jag vågade på mig lite vatten utan att kräkas iaf. Sen han jag ta några klunkar blåbärssoppa och då kände jag att min hemska galla började bråka med mig, dom senaste gånger har det faktiskt lagt sig om jag har tagit två alvedon eller en vanlig voltaren.
Men nej det blev bara värre trots voltaren, så jag fick häva i mig alla jäkla tabletter som jag mot den där skiten för att det skulle släppa.
Så efter cirka 1 timmes extremt smärta så började tabletterna göra sitt... Nackdelen men dom har tabletterna är ju att jag blir totalt borta av dom. Så Jocke fick släpa upp mig i soffan och där blev jag liggandes totalt däckad...
Idag har jag faktiskt vaknat till liv och jag har även fått i mig mat, äntligen!!! 
 
 
Idag blir det att ta det lugnt och försöka få igång kroppen med mat och vätska. 
Hoppas ni andra har haft en bättre start av Februari än vad vi har haft. 
 
 
Jag håller iaf tummarna på att vi slipper det här nu på ett tag!
 
Nej nu ska jag ta och plocka undan lite i köket :) 
Ha en fortsatt trevlig dag!
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0